Ledig stilling

Arbeidssted: Kirkenes

Søknadsfrist: Snarest

Ansettelsesform: Fast

Norvakt Kirkenes er i dag en totalleverandør av brannvernmateriell og sikkerhetstjenester.

Vi er en ledende aktør i vår bransje i Finnmark, og har siden 1988 etablert et vidt spekter av kunder i hele fylket, med hovedvekt i Øst-Finnmark.

Vi har kontorer, kurslokaler, velassortert lager, butikk og fullt utstyrt serviceverksted i Fyllingsveien 4 i Kirkenes. Vi leverer utstyr og tjenester til industri, shipping, kommuner, brannvesen, Forsvaret og det private marked.

Norvakt Kirkenes har høy kompetanse og vil til enhver tid kunne levere de tjenester som våre kunder etterspør – service, vedlikehold, nymontering, levering av varer og utstyr, samt generell informasjon. I Norvakt Kirkenes jobber det pr i dag åtte kompetente og dyktige medarbeidere med stor interesse for fagområdet.

Arbeidsoppgaver

Som daglig leder vil du ha det overordnede ansvaret for den daglige driften av Norvakt Kirkenes AS. I dette ligger det blant annet personalansvar, drifte brannvernbutikk, holde diverse kurs/sertifiseringer for kunder, utarbeidelser av tilbud til nye kunder og oppfølging av eksisterende kunder.

Som person må du evne til å planlegge og tenke fremover. Du må kommunisere mål og perspektiver på en god måte – både til eiere, ansatte og til kunder. Du må være strukturert, resultatorientert og like å jobbe operativt.

Formalkompetanse: (utdanning, kurs og sertifiseringer)

• Utdanning innenfor service, brannforebyggende arbeid
  • Annen relevant utdanning og erfaring kan kompensere for manglende faglig erfaring
  • Ønskelig med vekterkurs og erfaring innen faget